Sunday 10 September 2017

Enkel Effektiv Forex Strategi


Effektiva och enkla Forex Strategies. Effective och Simple Forex Strategies. I har ganska många strategier, men alla utom några passar inom två stora kategorier som jag kommer att kalla falska breakout Forex strategier för intervall och låg risk trend trading Forex strategier. Som du Läs kan du märka att dessa enkla Forex-strategier är annorlunda än hur de flesta handlar det är förmodligen varför de arbetar. Dessa två enkla Forex-strategier som kan individualiseras för att förhoppningsvis hjälpa människor att undvika att ständigt komma in på marknaden vid fel tidpunkt. Dessa Forex-strategier också Ge rimliga stopp och vinstmål som ofta kommer att presentera gynnsamma riskbelöningsförhållanden Tänk på det här är grunderna i Forex-strategierna, du kan lägga till din egen smak för att finjustera exakta poster, stopp och eller vinstmål. Simpelt Forex Strategies False Breakout För intervall. Den första metoden är en falsk breakout forexstrategi. För par som fastnar i intervall och helst inom intervallet, väntar jag på en Breakout Ibland förekommer en falsk breakout och ibland fortsätter kursen bara att gå till en verklig breakout. Whether en falsk breakout eller actual breakout spelar ingen roll om en falsk breakout inträffar kommer jag att använda falsk breakout forex strategi och i händelse av en faktisk breakout Nästa strategi som trender, kommer att presentera mig med en handel. När det gäller en falsk paus vill jag ha relativt kortlivade rörelser utanför intervallet. Priset flyttar sedan tillbaka inuti det tidigare intervallet och jag hoppar in förutsatt att intervallet fortsätter och mitt stoppförlust Är liten i förhållande till vinst eftersom extremen av den falska pausen bara gav mig ett stopppris. Jag använder endast denna strategi i omfattande och hackiga miljöer, aldrig under en stark trend. Din personliga handelsplan ska definiera hur du ska avgöra om marknadsmiljön är sträckning eller trending. Projektmål är före en resistansstödnivå inom intervallet Till exempel, om priset bryter mot toppen av ett sträckmotstånd och sedan faller tillbaka i räckvidd, antar att intervallet kommer att fortsätta och placera ett mål för handeln ovanför support. Därför när en paus uppstår, väntar den antingen fortsätt eller flyttas tillbaka till intervallet. Om det går tillbaka till intervallet, ange när både budet och Fråga är tillbaka inom intervallet Välj ett vinstmål baserat på stöd och motstånd Det är här strategin kan individualiseras och stoppa ett par pips utanför det senaste falska priset. Om den potentiella belöningen inte är större än den potentiella belöningen Med en faktor på minst 2 1 gör då inte handeln och se till att den övergripande miljön är illa och inte bara ett litet sortiment som har utvecklats inom en större trend. Här är ett exempel Vid den här ögonblicksbilden hade GBPUSD Varit ganska hakig och i mer än en månad fastnade inom ett relativt stort intervall och vid den här tiden är fortfarande En gång sortimentet är på plats ser vi en falsk nackdelbrytning den 12 mars se pil När paret flyttar tillbaka inuti intervallet , Köp i det här fallet och placera ett stopp och ett vinstmål. Stoppet ligger under den senaste falska brytningen låg och ett mål kommer nära toppen av intervallet. När du tittar på det här intervallet kan vissa fråga varför bara handla den falska brytningen Det finns En anledning Vanligtvis placerar människor order i ytterligheten av området som försöker fånga hög eller låg. Detta kan fungera ibland men intervall är dynamiska, ibland faller de förlorade av tidigare höga och låga och andra gånger bryta ut. Därför föredrar jag att antingen vänta på falskt Breakout eller faktiska breakouts adresseras nästa och bara lämna par ensamma medan inom ett intervall särskilt par där USD är inblandad Det innebär att strategin används sällan men ingår här eftersom den ger ett potentiellt sammanhang för nästa strategi, vilket sannolikt kommer att bli mycket mer lönsamma. Simpelt Forex Strategies Trend Trading. Om en breakout uppstår från ett intervall kan en trend eventuellt utvecklas. Följande är en låg risk trend trading forex-strategi men det kräver bevis th Vid en trend är faktiskt på plats Vid en paus, en långsiktig trend eller en trend omvända framkomsten av en ny trend är våra bevis samma. I händelse av en uppträngning behöver vi se ett drag över en tidigare hög en pullback som stannar över den senaste svängen låg och sedan ett drag tillbaka högre Det ger tillräckliga bevis för att jag ska gå in i en lång position vara medveten om trender på flera tidsramar. Därför köper jag bara upptrender på pullbacks som håller över stöd och sedan börja flytta högre För detta använder jag trendlinjer eller det sista stora svänget låga priset mitt stopp är under det senaste låga och vinstmålet kommer att variera men det är vanligtvis strax bortom den tidigare högre kan även använda trendkanaler för att mäta resultatmål. Marknaden drar tillbaka och pausar, då en uppåtstående bar flyttar över den höga av signifikanta nedåtgående bar som nyligen inträffade i nedgången Det här är inte att fånga en fallande kniv Vi handlar trenden och ser på ett drag som visar att trenden är conti Nuing efter en återställning har inträffat En annan inmatningsmetod kan High probability Forex Engulfing Candle. Du kan lägga till personliga filter i den här strategin, såsom momentum eller indikatorer. Låt oss titta på ett nytt exempel USDJPY var låst i en räckvidd från juni 2011 Till januari 2012 tills det slutligen bröt ut En handel eller två kan ha gjorts på en falsk paus men paret i slutändan fortsatte att flytta högre Vi har nu de första kriterierna för en uptrend högre hög Vi väntar på en pullback och det fann stöd ovanför en Tidigare låg högre låg Nu letar vi efter en lång tid så snart priset börjar stiga igen Observera att risken är låg, jämfört med den vanliga köpmetoden, eftersom priset gör en ny hög. Två poster dyker upp och markeras Av pilarna Långt den 29 februari och 8 mars Båda dessa dagar var gröna staplar som visade att dragbackarna var slutade. Inlägg kan individualiseras och baseras på egna indikatorer, ljusstickmönster eller prisåtgärder. Ännu något bortom den tidigare stora höga, eller om en trendkanal kan byggas, använd den som en vägledning för att placera ett vinstmål. Simple Forex Strategies Sammanfattning Dessa två enkla forexstrategier presenterar en mall för att skapa egna, individualiserade, handelsstrategier. Båda metoderna kräver en Mycket tålamod och disciplin i att strategierna kräver att motsätta sig vad de flesta gör Trendsstrategin är den viktigaste eftersom det är där de flesta pengarna görs Men näringsidkare bör också vara medvetna om sortimentet, eftersom marknaderna antingen är trending eller ranging Att vara medveten om båda tillåter näringsidkaren att byta strategier vid rätt tillfälle och genomföra rätt strategi för nuvarande förhållanden. Simple strategies. Submitted av Edward Revy den 28 januari 2007 - 07 22.Simple Forex strategier enkelt att använda, lätt att prova. Denna samling av Forex trading strategier och tekniker är dedikerade till att hjälpa handlare i sin forskning och utveckling av användbara handels stilar och trading systems. Attentio N alla handelshandelsstrategier publiceras endast för deras utbildningsändamål Handelsregler kan tolkas Planerade risknivåer kan ökas dramatiskt under extrema marknadsförhållanden Använd idéerna och / eller modifiera dem för att passa din affärsstil, men bara på egen risk Vi rekommendera att testa ditt handelssystem på ett demokonto innan du investerar i riktiga pengar. Smarta handelssystem är bra för skickliga nybörjare och mellanhandlare, men kanske inte passar mer erfarna handlare. Hoppa inte över dessa strategier, eftersom de kommer att behålla konsistens i din lärandeprogress Avancerade strategier var alla på ett visst enkelt sätt, men senare förbättrades av handlare. Att lära sig de grundläggande idéerna bakom enkla strategier hjälper dig i det långa loppet att gå vidare i din egen strategiframställning. Vi hoppas att du trivs hos oss. Edward Revy och mina bästa Forex strategier Team. As du läser kommentarer, kommer du att se när näringsidkare bad mig att rekommendera någon särskild strat Egot på denna hemsida gjorde jag det Men från och med den tiden har alla enkla strategier sorterats och flyttats, så den gamla numreringen i mina svar kan vara irrelevant för enkla strategier. En annan sak är att varje gång en ny strategi läggs till kan det vara mycket bättre än de jag rekommenderade för att prova månader eller år sedan Så ta bara tid och utforska våra stora strategier collection. Simple Forex Strategies. Forex Trading Strategy. Nick s Forex pris Action Strategy. Welcome till den senaste upplagan av min Forex handelsstrategi Min Forex tradingstrategi är helt och hållet baserad på prisåtgärder, inga indikatorer, inga förvirrande tekniker, bara rent pris. Jag har utvecklat, anpassat och förbättrat min prisstrategi sedan 2005. Denna handelsstrategi är tio år då den har överlevde stora förändringar i marknadsförhållandena, hög volatilitetsperioder, låg volatilitetsperioder och allt annat Forex-marknaden har kastat på den. Och det är skönheten att handla en prishandlingsstrategi. Indica Tor-baserade strategier är låsta till marknadsförhållandena de skapades för Prisåtgärden är flytande, det anpassar sig enkelt till omväxlande förhållanden, till olika par, till olika tidsramar och till och med till olika handlare. Viktigast är att prisåtgärder gör att du kan hålla din handel enkel. Keeping Your Trading Simple. Den viktigaste principen i min Forex trading strategi är att fortsätta att handla enkelt. Jag är emot över komplicerad handel. Ju enklare din strategi är, desto effektivare kommer du att vara som en näringsidkare. En av de viktigaste målen för mitt pris Åtgärdsstrategi är att hålla mina kartor rena Det enda jag lägger på mina diagram är stöd och motståndsområden. Jag använder dessa stöd och motståndsområden i samband med ljusstakeanalys för att handla Forex Packing. Mina kartor fulla av indikatorer skulle göra det omöjligt för mig att läsa Pris handling. Tradering utan indikatorer gör min Forex trading strategi enkel, stressfri och mycket effektiv Vad ser ett rent Forex diagram här? f min USD 4hrs chart. My ren och enkel Forex trading strategi. Detta diagram är klart och lätt att förstå, det finns inget som distraherar dig från läspris Det är därför jag älskar min Forex trading strategy. Some trading strategier är en absolut röra av indikatorer Kolla in bilden nedan, vissa människor handlar faktiskt som. En rörig indikatorbaserad Forex-strategi. Varför skulle du vilja handla som this. Indicators Required för denna Trading Strategy. So att handla med min Forex Trading Strategy använder jag inga indikatorer. Jag brukar inte tycka om att använda Forex-indikatorer eftersom jag finner data värdelösa eftersom de lagrar nuvarande pris. Om du vill vara i ögonblicket och ta hand om vad som händer just nu måste du basera handeln på nuvarande prisåtgärd. Vilka valutapar kan du handla framgångsrikt med Forex Price Action. My Forex Trading Strategy kommer att fungera på valfritt valutapar, vilket är gratis flytande och regelbundet handlas. Det beror på att min metod är baserad på prisåtgärd. Det betyder att du kan du se denna handelsstrategi för att framgångsrikt byta alla valutapar du hittar på din Forex trading-plattform. Som sagt, föredrar jag personligen att koncentrera mig på några få valutapar vid en gång tycker jag att det är för distraherande att försöka hålla reda på för många par på en gång. Jag handlar huvudsakligen USD, USD, CAD och AUD. Jag handlar i allmänhet om dessa valutapar eftersom de är mest förutsägbara och deras rörelse är mjukare. Du hittar inte slumpmässiga hopp om det inte varit några mycket oväntade nyheter, vilket är ganska sällsynt. Om du föredrar att handla en viss Forex-session som London, New York och asiatisk session, välj sedan de viktigaste valutapar som är aktiva vid dessa tider. Prishandel handlar bättre om längre tidsramar. Eftersom detta Forex Trading System baseras på prisåtgärd kan du handla vilken tidsram som helst från en timme eller mer. Jag koncentrerar mig huvudsakligen på en timme, fyra timmars och dagliga diagram. Dessa är konsekvent de mest lönsamma, eftersom mönstren är lättare att fånga en nd leder till mer konsekvent vinst. Typ av Price Action Analysis. Primarily, använder jag två former av Price Action Analysis. Support och Resistance lines. Candlestick analysis. How att skriva handel med min Forex Trading Strategy. Due till den senaste ekonomiska osäkerheten och länderna förlora sina kreditvärderingar etc, valutor är inte som de normalt skulle ha gjort det här. Det har lett till att jag bara handlar omkörningar. Jag letar efter starka omkastningsuppställningar som bildas ovanpå mina stöd - och motståndsområden. En gång ett mönsterformulär indikerar en omvändning, jag ställa in ett utlösningspris och ange handeln Jag tar flera affärer varje vecka. Målstrategier Mål och Stopp. Mål Mina mål är i genomsnitt 80 pips Stoppar Mina stopp är i genomsnitt 40 pips. Dessa mål och slutar skiljer sig åt under olika marknadsförhållanden. Tillåta prisåtgärder för att bestämma mitt mål och sluta Det betyder att jag kommer att läsa ljusen och ställa in mitt stopp baserat på de senaste höjderna och nedgångarna. En vanlig plats för ett stopp kommer att vara över eller under de mest rec högt eller lågt. Hur man anpassar handelsstrategin kring nyhetsmeddelanden. Jag använder Forex-kalendern från att hålla reda på ekonomiska data Statistiskt har jag funnit att jag inte behöver undvika att handla under nyheter med stor påverkan. de flesta nyhetsmeddelanden slutar jag göra mer vinst. Banker och andra stora handelsinstitut betalar miljoner för analytiker och dataflöden som gör det möjligt för dem att göra utbildad gissning om kommande ekonomiska utgåvor. Dessa gissningar är inräknade i priset innan uppgifterna släpps. Om en handel sätta upp formulär före en viktig ekonomisk datafrisättning kan det vara ett tecken på att stora institutioner är positioner sig för frisläppandet Om prisåtgärder säger att du är kort, finns det vanligtvis en anledning. Det enda jag undviker är oförutsägbara nyheter eller mycket Höga effekter nyheter, här är en snabb lista. Tal av centralbankens ledare eller politiker. Interna kursmeddelanden eller något direkt relaterat till räntor. NFP-rapport, namnet ändrats för en tid sedan till Arbetsförändringsrapporten för icke-jordbruksföretag. Du bör också se upp för viktiga politiska möten som G7- och G8-toppmötena. Det senaste toppmötet i G7 i juni 2015 orsakade många oförutsägbara drag i euron. För det mesta kan nyheterna säkert ignoreras Det enda jag inte gör är att gå in i en handel som utlöses av ett pressmeddelande. Nyhetsbaserade rörelser tenderar att återgå snabbt, så om jag har en inmatningsutlösare tar jag bort den innan någon större pressmeddelande. Som du kan se, min Forex Handelsstrategi är enkelt och låter dig göra pips under alla marknadsförhållanden, med nästan alla valutapar för Forex.

No comments:

Post a Comment