Friday 8 September 2017

Forex Metall No Deposit Bonus Villkor


Login Login. Registration Registration. Password Recovery Password Recovery. 20 No-Deposit Bonus från Forex-Metal. Traders intresserade av att hävda bonusen behöver helt enkelt anmäla sig till ett nytt konto genom att fylla i kontoöverskridningsformuläret på kopior av ID och nyckelpost krävs och maila vår Betalningsavdelning på för att begära Bonusfonder inklusive inte insättningsbonus och eventuell vinst som görs kan återkallas från kontot under förutsättning att kunden slutfört ett minimum antal transaktioner som krävs enligt bonusvillkoren under en kalendermånad från det att bonusen har mottagits. Under öppnandet av kontot Och tillhandahåller kopior av ID-dokument som kanske behövs erhåller kunden en 20-inträdesavgift. Kunden kan göra affärer omedelbart efter att bonusen krediterats på kontot med hjälp av 1 200 handelns hävstång. Fonden kan återkallas från kontot under förutsättning att Kunden slutförde minst 0 75 värde av handel under 2 kalenderveckor från det att bonusen mottagits Wn från kontot innan handelsvillkoren är slutförda När handelskravet på 0 75-lot har slutförts, måste näringsidkaren antingen sluta handla och ta tillbaka medel från kontot utom 20 bonusen eller göra en extra insättning på inte mindre än eget kapital I kontot för att fortsätta handla Denna extra insättning kommer att vara berättigad till en första insättningsbonus på 30 eller maximalt 3000. Du öppnar ett konto med Forex-Metal och tillhandahåller kopior av dina ID-dokument. Efter att ha kontaktat deras support är en Forex-bonus på 20 Beviljas till ditt handelskonto Under de närmaste 2 veckorna gör du 115 affärer med den totala resulterande volymen på 1 43 standardpartier och slutresultatet 112 45 När du har uppfyllt vinstuttagningsvillkoren är du berättigad att ta ut ditt vinst 112 45 eller Att sätta in minst 132 45 din vinst plus bonusen 20 är det totala eget kapitalet på ditt konto och fortsätt att handla med det här kontot. Kunder från Indien, Kina och Vietnam kan endast kvalificera sig för denna bonus om Deras konto laddas via banköverföring. Bonusen får endast tas emot en gång per person. För bonusen - ingen insättning krävs. För att du begär icke-debiteringsbonus 50 säg att du kan göra utbetalningsvinst när som helst. När du har bonus och gör vinstsupport Till uu måste göra debitering första VISTA BROKERSClose SUPPORT SYSTEM 13 37.Välkommen, en representant kommer snart med dig SYSTEM 13 38. Vi kommer vara med dig någon minut SUPPORT 13 38.Simone Ambrogio SUPPORT 13 38. Hej FODA 13 38.hälsning FODA 13 13 39.non debitering bonus vinst kan återkalla SUPPORT 13 39. Du kan dra tillbaka vinsten FODA 13 39.så jag har vinst FODA 13 40. hur jag kan göra återkallelse till netteller SUPPORT 13 40. från medlemmarnas område FODA 13 40.i Kan inte lägga till m, y neteller konto sir SUPPORT 13 41.skriv ett e-postmeddelande nu för att ange hur mycket du vill dra tillbaka och hur FODA 13 42.i kan dra tillbaka FODA 13 42.kan kontrollera mitt konto SUPPORT 13 42.do as Jag skrev, var vänlig SUPPORT 13 43.Har du en trevlig dag. VISTA BROKERSClose SUPPORT SYSTEM 13 3.Welcome, En representant kommer snart med dig SYSTEM 13 3. Vi kommer vara med dig någon minut SUPPORT 13 3.Omar Belkadi SUPPORT 13 4.Salam Alaikum MAHMOUD 13 5.hello MAHMOUD 13 5.how jag gör mig till nätverket sir SUPPORT 13 7.Välj instruktionerna som visas på vår hemsida MAHMOUD 13 7. Jag kan inte välja konto i neteller sir MAHMOUD 13 8.för konto välj nej någon sak att välja herr SUPPORT 13 9.Okay SUPPORT 13 9.Ge mig ditt telefonnummer tack MAHMOUD 13 9.okay vad är SUPPORT 13 9.Jag försöker kontakta dig MAHMOUD 13 9.sir varför kontakta mig MAHMOUD 13 9.Jag kan dra tillbaka vinst eller nej MAHMOUD 13 10. Jag vill göra återkallelse MAHMOUD 13 10.want testa denna mäklare först SUPPORT 13 10.Sir sir SUPPORT 13 10.sure SUPPORT 13 11.tid och utan förseningar SUPPORT 13 11.Baserad nu har vi 50 välkomstbonus MAHMOUD 13 11.Jag kan inte MAHMOUD 13 11.har inbjudet konto SUPPORT 13 12.Sir, Försökte du öppna ett konto och du kunde inte, jag har rätt MAHMOUD 13 13.sir jag har konto här MAHMOUD 13 13. har pro Passa SUPPORT 13 13.Okay MAHMOUD 13 13.något tillbakadragande min vinst till neteller jag kan inte SUPPORT 13 14.Vad är ditt kontonummer Sir SUPPORT 13 14.Okay, jag förstår dig nu SUPPORT 13 14.give mig ditt kontonummer snälla MAHMOUD 13 14.1509193901 SUPPORT 13 15.Så hur mycket försöker du ta ut MAHMOUD 13 16.18 SUPPORT 13 16.Sir, gjorde du en insättning MAHMOUD 13 17.no varför MAHMOUD 13 17.Det är inte debiteringsbonus MAHMOUD 13 17.I fråga Stödja att du kan göra tillbakadragning när som helst SUPPORT 13 18.Jag är jag verkligen förvirrad här MAHMOUD 13 18.whats SUPPORT 13 18. får du en 50 bonus från oss MAHMOUD 13 19.Jag kan inte göra uttagsvinst MAHMOUD 13 19. Ja MAHMOUD 13 19.support här MAHMOUD 13 19.här du är säker på att du stöder här SUPPORT 13 20.Mr Mahmoud, jag pratade med vårt hemkontor De sa att du inte gjorde några insättningar MAHMOUD 13 20.sir MAHMOUD 13 20. Jag kommer galen nu SUPPORT 13 20.och du kan inte göra meddrivning av bonusen MAHMOUD 13 20. det här är bluffmäklare MAHMOUD 13 20.och nu förstår jag SUPPORT 13 21.Så, du vet vad som betyder med Scam MAHMOUD 13 21.Den chatten kommer att lägga till 100 valutahandlare SUPPORT 13 21.Vi fuskade inte dig MAHMOUD 13 21.Sir, du måste fråga oss MAHMOUD 13 22.After Återkallning av vinst, bonus inte raderad Få bonus är länken Efter registrering, skriv till stöd - Aktivera mitt 50Welcom Credit SUPPORT 13 22. Vi har ingen tillträde med den här länken SUPPORT 13 22.Jag är ledsen MAHMOUD 13 22.es jag Fråga stöd här många gånger säg ja du kan dra tillbaka någon gång STÖD 13 22.Var försök att vara logisk och rättvis STÖD 13 23.Du är den första personen som gillar dessa saker STÖD 13 23.Alla människor är nöjda med oss ​​MAHMOUD 13 23.sir MAHMOUD 13 23.Jag kan dra tillbaka vinst eller nej MAHMOUD 13 24.happy MAHMOUD 13 24.Det är bluffmäklare MAHMOUD 13 24.crazy att ladda upp mina dokument här MAHMOUD 13 24.för att ge välkommen bonus SUPPORT 13 25.Du Tror vi har vinster att ladda upp dina dokument MAHMOUD 13 25.och jag har skrivskärmen du stödjer här säger ja du kan dra tillbaka Jag tjänar någon gång SUPPORT 13 25. Jag är inte här för att argumentera med dig Sir Vänligen gå och läs bonusvillkoren SUPPORT 13 25.Tack så mycket MAHMOUD 13 26.Din konto 1509193901 har validerats och bonus aktiverats. Tack för din Tålamod och förståelse. Välkommen ombord. Vänliga hälsningar Irina Potilitina. Vistabrokers CIF Ltd MAHMOUD 13 26.ForexMetal 100 Bonus. Want create site Hitta gratis WordPress Teman och plugins. FOREX METAL är SCAM BROKER. Som jag lovade er på min Facebook-sida att Jag tar med mig nya Forex bonus här och kommer med ny bonus från mäklaren som är 100 gratis bonus. För kort intoduktion om ForexMetal plz kolla det post. Bonus Conditions. Bonus är endast för nya kunder. För att få bonusen måste du anmäla dig från Här och verifiera ditt konto med dina personliga dokument, ditt mobilnummer. Betalning för konton med bonus är 1 200 och bytesfri. Endast ett konto är tillåtet för ett IP - och mobilnummer. Om du fångade fusk kommer ditt konto att vara inaktiverat. Meddragen Condi För att ta bort kontot måste du göra minst 50 bonuspoäng genom att handla i 2 kalendermånader från bonusdagen. För mer information om bonuspoängen, klicka här. Du kan inte dra tillbaka bonusen, men du kan dra tillbaka Någon vinst som görs av den efter att ha slutfört tillstånd nr 1 eller du kan behålla den till handeln. När villkoret nr 1 är klart måste du antingen sluta handla och ta ut pengarna från kontot utom bonusen eller göra en extra insättning på inte mindre än Eget kapitalet i kontot för att fortsätta handla om du sätter in kan du få en bonus på insättning som är 35. Kunden mottar 100 nej insättningsbonus och börjar handla 3 veckor senare har kunden fullgjort tillräckligt många affärer för att samla 50 bonuspoäng och hans vinst är Lika 200 100 avlägsnas från kontot 200 förblir som kundens vinst och kan användas eller återkallas när som helst. Kunder mottar 100 nej insättningsbonus och börjar handla några veckor senare har kunden fullföljt tillräckligt många affärer till Samla 50 bonuspoäng Och hans vinst är lika 300 Kund insättningar ytterligare 400 i kontot och vill fortsätta handla Kunden kan få en extra bonus på 35 av 400 insättningar och fortsätta handla 100 ingen insättningsbonus tas bort från kontot Kunden har totalt Av 840 300 400 140 kvar i kontot. Kunden mottar 100 nej insättningsbonus och börjar handla 2 månader senare har kunden en total saldo på 170, men de 50 bonuspoängen är inte ackumulerade ännu och ingen ytterligare insättning har gjorts under 2-månadersperiod Alla 170 tas bort från kontot. Kunder mottar 100-nej-insättningsbonus och börjar handla Några veckor senare har kunden endast 50 kvar i kontot och sätter in ytterligare 200. Vid slutet av 2 månadersperioden har kunden 500 I kontot, men 50 bonuspoäng har inte ackumulerats 100 bonuspengar tas bort från kontot, finns 400 kvar i kontot. Kunden mottar 100 nej insättningsbonus och börjar handla Under 2 månader debiterar kunden ytterligare 200 in på kontot Vid slutet av perioden har kunden totalt 500 i kontot men 50 bonuspoäng har aldrig slutförts. 100 bonus tas bort från kontot Kunden kan dra tillbaka De återstående 400.Positing och uttag Via. Wire transfer. Pecunix Liberty Reserve. Om du anmälde dig från hemsidan för webbplatsen för att få bonusen, och du fick det, skickar du ett mail till och begär bonusen. Hittade du Apk for android Du kan hitta nya Free Android Games och apps. This är det e-postmeddelande jag fick från 100 ingen insättningsbonus har skapats för att låta möjligheter för handlare att arbeta med oss ​​och handla på vår plattform, så att de kunde göra en Beslut att fortsätta handla med oss ​​eller inte Du har 2 veckor att handla och se hur det går I Troom hittar du de handlade punkterna och efter det kan du se om du är berättigad att ta ut vinsten Det är inte nödvändigt att förstå i detalj hur Systemet fungerar S eller hur många partier du måste uppnå per poäng Men för att lättare räkna måste du handla 25 partier för att kunna få 50 poäng för EUR USD-paret. Jag hoppas att det ovan kan hjälpa till tack. Redaktionen Meh, jag kan inte logga in Plattformen är inaktiv för mig men på hemsidan ser jag mina 100 dollar jag väntar på ett svar från logga in. Dear traders, slösa inte din tid på att runsh till forex-metal utan insättnings promo eftersom det är en bluff, de kommer att Aldrig betala dig din vinst jag handlade med dem och slutför deras villkor för 50 poäng men de betalade mig inte, jag skickade en uttagsförfrågan från usd400 men de gjorde inte betala mig de sa att de följde i deras email svar efter en månad skickade jag d begäran Kära Twumasi Bright, Vi har för närvarande inte det beloppet i Liberty Reserve eftersom det fanns många uttag nyligen. Tyvärr för besväret Vi kan skicka dig 100 nu och resten om några dagar när det är tillgängligt. Och om du under tiden väljer att lägga till Medel i kontot som motsvarar resterande belopp Du kan till och med få ytterligare 35 bonus på det. Regler, Forex Metal Payments Department. then senare efter en vecka och en dag skickade de mig anoda email igen att de inte vill betala mig om inte de jag lägger på dem ser under deras ord igen . Dear Twumasi Bright. We har nyligen uppdaterat våra bonusvillkor och från och med nu begränsar vi utbetalningen efter 100 bonusers slutförda, om inte kunden lägger till sin egen kapital i kontot. Vi inser att du har genomfört handelskraven Innan de nya villkoren trädde i kraft vill vi fortfarande göra dig följande erbjudande. Du har redan återkallat 100. Om du sätter in en likvärdighet av det resterande kapitalet i ditt konto, ger vi dig en bonus på upp till 35 på din insättning Detta skulle ge dig extra stöd och hjälp för att göra mer vinst När du har uppfyllt villkoren för den bonusen skulle du kunna dra tillbaka alla och eventuella medel från kontot. Regards, Forex Metal Payments Department.

No comments:

Post a Comment